Om jag kunde drömma...

Puh idag har jag sprungit efter snorande och skrikande barn hela dagen. Fick hoppa in som vikarie vilket jag ifs var glad över eftersom pengar alltid är najs men herregud vad små barn har överskottsenergi. Jag fick några roliga kommentarer om mitt utseende som jag aldrig hört förr. En pojke sa att jag hade ett fint och ett jätte fult ögonbryn, hmmm. En annan pojke skulle gissa min ålder och chansade på 90 år, jo men man tackar för den. Nä men dom små barnen va faktiskt riktigt roliga och dagen blev inte alls så lång som jag trodde den skulle bli.

När jag kom hem satt jag mig i soffan och öppnade den bok jag började läsa i onsdags. Det är möjligt att detta är den bästa bok jag någonsin läst och jag var tvungen att läsa ut den på stört. Direkt när jag var färdig gick jag in på internet och beställde tvåan och trean i serien (vilket var för ungefär 10 minuter sen.) Jag betalade till och med extra för att få dem hemskickade före jul och det måste ju vara ett bevis för att den var bra.

Nu är det dags för mig att sova så jag orkar upp imorgon, ska jobba på hestragåden. Hej hopp





Kommentarer
Postat av: johanna

när ska du komma till mig istället för att läsa dina gamla böcker och sticka hela tiden? jag blev iofs sugen på att läsa denna bok nu, är det din del 1? får jag låna?

2008-12-20 @ 09:47:33
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

måmå! tack för alla kommentarer! jag tar tillbaka det där om boken. vampyrer finns ju inte!!! gillar bara verklighet. jag fuskar med mitt städlöfte. roger tog toan ifrån mig så jag fick sätta mig här.

2008-12-20 @ 11:54:15
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

se filmen du kommer döööö :P

han är den snyggaste som finna....jag läser också boken nu :P

2008-12-26 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0