Sun is blinding

Jahopp nu var väl julen så gott som över då. Kul att man fick spendera den med feber och massa äckligt snorande. Hur lyckas jag alltid bli sjuk när jag blir ledig och äntligen kan slappna av. Det är skit tycker jag. Aja jag kommer iaf vara frisk till nyår hoppas jag och det är ju rätt schysswt. Problemet är bara att jag inte vet vart jag ska hålla hus då, det är så svårt att bestämma sig usch får nästan ångest över det. En sak jag har bestämt är iaf min outfit, jippi klänningen jag beställde från Halens har kommit. Jag var jätte nervös eftersom jag varit tvungen att beställa en storlek mindre än jag egdentligen har för den andra var slut. Dagarna innan jag fick den var väldigt jobbiga eftersom jag visste att jag skulle få panik om den inte passade och jag hinner inte köpa ny. Klänningen var skitsnygg (utan att överdriva) och den går att pressa sig in i även om jag knappt kan andas i den. Men en kväll om året kan jag stå ut med att hålla andan tror jag.

En av de få saker som var bra med att jag var sjuk var att jag fick lite tid åt att måla. Tänkte måla lite med olja eftersom det var ett bra tag sedan och just på grund av att det var så länge sedan hade jag glömt hur lång tid det tar. Jag är en sån person som gärna vill få saker klara med en gång så jag var tvungen å sitta i flera timmar igår. Men tillslut blev jag klar. Skönt.



Jag hoppas alla hade roligare på juldagen än jag och som jag hört har det gått riktigt vilt till på vissa ställen. Bland annat vill jag säga att Sara R(agger)öd is back on track om jag har förstått det hela rätt haha.



Grattis till Johanna Larsson som fått stickor och garn i juklapp. Vill säga att man inte behöver vara tant för att syssla med detta haha . Nu kan du och jag sitta och sticka smådjur tillsammans i bussen till bortamatcherna Tjohoo.


= Sant

Måste bara säga att jag har vatt å sett Twilight på bio nu. Den var jätte bra men dock inte lika bra som boken men det är ju som det brukar vara. Lovisa har helt rätt, Edward cullen (Robert Pattison) var omänskligt het i filmen, till och med hetare än jag föreställt Edward vara i min fantasi. Det som är lite lustigt är att Robert Pattison bara är snygg som Edward i filmen, när man kollar på andra bilder tagna på honom är han inte alls snygg. Hmm mystiskt.



mmm vampyrer








Kommentarer
Postat av: johanna l

jag stickar bara raka grejer, typ halsduk som jag gör nu. jag är dock sugen på en mössa, kan du?

2008-12-27 @ 23:27:00
Postat av: Anonym

usch vilken glädjemördare du är! men vet du jag har gått upp mina två kilon igen, innebär det att jag blivit mer vältränad igen då?;)

o förresten, jag såg fan inte dit på juldagen?!!

2008-12-28 @ 21:05:36
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: saraa

men fin tavla där!! och det där med raggsara stämde ju inte helt va? :O

2008-12-30 @ 22:41:16
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: bella

va fint du målar schulle :)

2008-12-31 @ 14:47:29
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/
Postat av: mikaela

va seeeg du är på att uppdatera sanna ;D

2009-01-04 @ 21:19:29
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nu är de fan dags att uppdatera sanna!!!

2009-01-21 @ 17:12:20
URL: http://amandajohanna.blogg.se/
Postat av: evelina

Hej ! titta gärna in i min blogg och säg vad du tycker om Kate Moss :)

Kram

2009-01-21 @ 22:43:08
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahahhahhahahah ni båda är fan tanter ;)

2009-02-07 @ 08:50:27
URL: http://jlakatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0