Småland!!

I helgen var ja hemma i småland, underbart. Så skönt att bara få komma hem där de finns en mamma som tar hand om en å en hund å katt som bråkar hihi. I lördags gick ja å frida å plocka svamp haha de va faktiskt jätte kul. Vi hittade 5 kg trattisar på 45 min, å de måste vara nått slags rekord kan ja tycka. jag var även å kolla på min kära lillebror johan när han spelade innebandymatch. HAN VAR BÄST!!, enligt mig iaf hhihi. han gjorde två SKITsnygga mål och INGA misstag. Vad kan man säga, de måste ligga i släkten haha.
Sen har ja inte gjort något mer, bara slappat wiiii.
 
Nu är de bara EN vecka kvar till lovet å de ska bli så himla skönt.

Nä nu är de väl hög tid å börja plugga lite psykologi för vi har prov imorrn uuuhhhuu.


image76
Såhär fina var svamparna vi plockade =)


                
Lilla söta Maja                spännisjohan å frida            ja å frida                          min lilla Miro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0