20 december

Idag gjorde jag och mamma något väldigt juligt, vi klädde granen. Jaq fattar inte varför ljusen alltid ska trassla ihop sig när man ska börjar sätta ut dem i granen. Det spelar ingen roll hur noga man lägger ihop dem när de ska ner, för året efter är det iaf samma problem. Men vi lyckades till slut få ut alla ljusen trots att de egentligen inte räckte till eftersom vi detta året har en SÅÅÅ stor och grov gran (mamma insisterade på det). Nu är den iaf klädd och vacker som aldrig förr och det enda som fattas är bara julklapparna under men dem vågar vi inte lägga fram eftesom Alma förmodligen kommer slita dem i stycken då.

Sittter just nu och lyssnar på julmusik vilket får mig på väldigt gott humör. Det får mig att nämligen att tänka på att jag detta året redan lyckats köpa alla julklappar som ska ges bort tihi.


Sannas julfavoriter topp 5:

Britney Spears - All I want for Christmas
Werner och Werner - Vår julskinka har rymt
Faith Hill - Where are you Christmas
Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul
Band Aid - Do they know it's Christmas time




(Den är egentligen finare än den ser ut på bilden)















Kommentarer
Postat av: johanna

jag blir nästan tårögd av granen! vacker.

nu ska jag lyssna på faith hill eftersom du tipsade om henne.

hundskrällen säger jag bara, inget för mig!

2008-12-20 @ 16:18:15
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

det var ett bra program och han man inte en fungerande tv4 så får man ställa upp för SVT. jag röstade till och med.

hallå, vad har du förmsn?

2008-12-21 @ 11:19:43
Postat av: Anonym

haha det tycker du vaaaaa.

nemen vilken fin julgran sanni. och du, jag tror inte ens du behöver nämna brittans jullåt längre, vi VET att du avgudar den ;)

2008-12-21 @ 13:48:34
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Anonym

dålig update sanna!!!!

god jul:)

2008-12-23 @ 20:28:07
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: emma

werner och werner!! :D

2008-12-29 @ 08:37:16
URL: http://emmalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0