The break-up

Idag var jag hos min sjukgymnast för typ trettioelfte gången. Rehaben gick som den brukar men just idag hände det jag misstänkte skulle hända. Detta var dagen då jag och min sjukgymnast gjorde slut. Hon sa att hon hoppades att hon aldrig skulle behöva se mig igen men trots det skildes vi åt som vänner. Det ska bli väldigt skönt att slippa tillbringa mina torsdags eftermiddagar hos henne men jag kommer nog ändå sakna det lite. Jag menar jag måste ju fortfarande göra övningarna för knät och det suger men that's life.

I helgen ska vi spela mot Linde and we're gonna kick some ass. För första gången denna säsong ska vi ta 3 poäng, Jag känner verkligen det på mej plus att det skulle vara skönt med något poäng innan juluppehållet. Nä nu ska jag skriva min SISTA bokanalys and then I'm free from homeworks.






Kommentarer
Postat av: Issa

trodde du skulle göra slut med en kille som jag inte känner hahaha fan vad nice! hihi själv ska jag snart àka hem till schweiz hihihihi chokladlandet med schweizernöter som invànare och som garanterad har snö hihi:)hoppas ni vinner i helgen linde suger de är diviga:P haha ha det bra vännen puss puss

2008-12-11 @ 17:59:00
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: Anonym

det låter bra ärtan! heja osssss :)

2008-12-11 @ 21:28:38
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: sararöd.

åh, heja dig och ditt knä! lycka till i helgen, spöa linde MASSOR!

2008-12-12 @ 12:46:36
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0