Göteborg nästa...

Pank pank pank är tre ord som beskriver min ekonomi just nu. Jag som inte sulle köpa mer än ett par partyörhängen och en nyårsklänning köpte istället ett par myskor, två par örhängen, en jacka och en väska. Fan varför blir det alltid så, även om grejerna inte kostar så mycket var för sig så blir det väldigt mycket pengar ihop. Det värsta var att trots att jag sprang runt som en galning i varenda affär lyckades jag inte hitta EN enda fin klänning till nyår. Jag blir galen, aldrig att jag åker in till nordstan innan jul igen, orkar inte med alla galna tanter som springer och knuffar sig fram och tror att de äger stället.

Idag skulle jag vilja dela ut dagens örfil. Den går till ingen mindre (eller segare) än SJ. Jag åker inte tåg så jäkla ofta men varenda gång jag gjort det har tågen varit försenade. Gaaah, inte så där 5 minuter försenade heller utan idag var den 30 jäkla minuter. Skärpning SJ...



























Frida var inte så glad på tågresan hem..



Kommentarer
Postat av: mikaela

ja det gör jag;D ska sitta i sekretariatet :(

2008-12-13 @ 20:39:44
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/
Postat av: jessica

hahaha jo men ganska skönt, men samtidigt behöver man ju spara sig till matchen!! är du laddad??? :D

2008-12-13 @ 21:39:50
URL: http://jlakatos.blogg.se/
Postat av: johanna l

fiiina grejer äspås!

2008-12-14 @ 09:30:32
Postat av: Anonym

sån väska har jag med :D

men lilla ärtan, det fanns ju hur mkt klänningar som helst i göteborg. jag var där i onsdags å fanns ju skitmånga o välja på:)

2008-12-15 @ 10:00:24
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kan få ta någon av mina klänningar!! så du kan vara fin på nyår! ;P

2008-12-16 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0