Första dan på jobbet..

Japp då var det avklarat, min första dag på sommarjobbet. Det var riktigt jobbigt att pallra sig upp kLOCKAN 6 imorse. Jag skulle gå A tur idag vilket betydde att jag arbetade från 7:00 till 15:30. Det var väldigt mycket som var nytt eftersom jag aldrig arbetat inom vården förut och nu kan jag säga att det snurrar i mitt huvud rejält. Jag visste inte vad jag skulle tycka om att ta hand om gamlingar på ett äldreboende men det var faktiskt oväntat kul. Alla hade så olika personligheter vilket var himla kul, vissa var jätte dementa andra klara, en del var snälla och hur goa som helst medan andra var sura. jag har ju bara jobbat en dag så jag kanske inte ska säga för mycket men förhoppningsvis blir mina 8 veckor där brabra. Nu ska jag sova lite, blev så trött efter dagens händelser. Sen ska jag iväg till Gislaved för att träna lite med volleybollen, kommer bli mycket spring misstänker jag BLÄ. Men men that's life.


See you later alligator...




Kommentarer
Postat av: saraa

låter kul de där, tror dock du hade passat bättre in på linneagården!

2008-06-12 @ 17:22:59
URL: http://mymoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0