Konstigt....

Nu är allt över och jag har flyttat hem, det känns lite konstigt men ändå inte. Varje sommar de senaste tre åren har ju varit likadana, jag är ju van vid att ha sommarlov i ungefär två månader för att sedan åka tillbaka till Falköping till hösten. Jag vet att jag inte kommer att åka tillbaka till Falköping denna höst men jag tror inte redit jag fattat det än. Kanske vill jag inte inse att jag inte kommer träffa de personer som blivit som en familj lika mycket längre, kanske vill jag inte inse att jag aldrig kommer träffa en del av dom igen. De tre senaste åren har verkligen varit betydelsefulla för mej och jag är glad att jag fått uppleva dom på just det sättet jag gjort. Nu ska jag bo hemma i ett år för att bland annat plugga upp några ämnen och fixa körkortet. Jag vet inte hur jag ska klara året utan Isabelles galenskaper, Sara Ls flummighet, ja vet helt enkelt inte hur jag ska klara mej utan Think Pink. Aja nu ska jag gå å gosa lite med våran nya hundvalp Alma


Love Think Pink


Kommentarer
Postat av: sara röd

JAG SAKNAR DIG REDAN DIN TÖNT! linneagården here i come , jag ska fan till skogen och det är snart!

2008-06-11 @ 18:27:54
URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: ellen

söt hund! falköping kommer sakna er !

2008-06-11 @ 20:10:29
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Luoi

Åhhh nä men vad Söt!!!!

2008-06-16 @ 00:02:12
Postat av: karro

=) söt valp. sanna.:) vi kan skapa ett dagis.

2008-06-16 @ 17:48:24
Postat av: empi

blä vad söt sannis! nu har jag hittat till din blogg, känn dig stalkad :D PUSS!

2008-06-17 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0