Angelica fyller vuxen

Idag fyller Angelica ar och vi ska ata tarta tihi.. Har antligen fatt henne att inse att volleyboll faktiskt kan vara riktigt kul. Det borjade med att vi gick och kollade pa nagra som spelade beach. Jag blev genast sugen pa att spela men ingen annan kunde av oss forutom Anglica som spelat for typ 6 ar sedan.

Milena som jatte garna ville se oss spela och skrek darfor till tva killar som stod framfor oss med en boll, - Do you have any balls? Vi blev lika chockade som killarna nar Milna kom pa sig, - Um I mean if we can borrow your volleyball?
Da brast alla ut i skratt. det slutade med att jag och Angelica spelade med tva killar som bara hade spelat i 3 manader, DA kande jag mig bra hehe..

Ikvall blir det party igen innan vi drar till Port Douglas..


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken tur att du får spela lite beachvolley även i aussie. Inte dåligt att du till och med fick Anne att spela :) Hoppas ni har det bra i port douglas, men jag tycker du hör av dig för sällan!



Kram kram

2009-09-20 @ 19:48:07
Postat av: Lucas

Vann du? :)

2009-09-29 @ 10:10:30
Postat av: Anonym

Men vännen! Ni köper väl inte fortfarande vin på FLASKA????? Har ingen berättat för er om GOON? I så fall är det hög tid att ni blir introducerade till denna livsinvestering till rusdryck. Billig, helt ok god (nästan som saft - och det dricker du väl?), 5 liter (!) på box, kan det bli bättre? Ja, det kan det! Efter nån vecka blir man inte bakis längre fast man en kväll delar 5 l på 3 pers...

Givetvis ska du inte dricka så mycket och det gjorde inte vi heller, det var nån vi träffade som berättade det...



Frida berättade att ni skulle ut på nån farm, hoppas ni har det bra där!



Kram Carina (hoppas inte Lena läser detta... =))

2009-09-30 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0