Aquarium och Scubar!!

Kanner mig riktigt pigg idag, ingen jetlag har inte. Igar var jag, tva finskor, angelica, en uppsalabo och en norsk pa aquarium som tydligen ska vara en av topp 10 sevardheter har i sydney och OM det var. Jatte mysigt och haftigt. Det borjade med att man gick in igenom ett stort hajhuvud (fake saklart men coolt anda) och sedan vidare mot fiskarna. Forst var det bara mesiga, fula fiskar men sedan, oj oj oj. Vi fick ga genom en san dar tunnel man ser pa tv:en sandar nar hajarna och skoldpaddorna simmar runt om och over en. Det var kanon.

Efter denna otroliga resa genom vattnets alla underbara varelser gick vi till en bar som heter scubar. Ganska litet stalle och inte sa  markvardigt. Vid 12 gick vi darfor vidare. Det ar markligt det dar nar man helt plotsligt efter nagra drinkar kan prata flytande australiensiska. Jag forstod varenda manniska och pratade om allt mojligt med dom. Eller jag tyckte iaf att jag var bra....

Imorse nar jag vaknade var jag pigg, go och glad. Det ar ocksa markligt det dar med att man aldrig tycks bli bakis i utlandet. Ar det sa kommer jag fa 6 underbara manader har haha..

Detta var allt... See ya later mate


Ulrika och Angelica vid fin vattensak



Ah var jag tycker om palmer                   fina fiskar hihih

(mer bilder finns pa min facebook)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja tänk va härligt att du lär dig språket så fort hahaha!!!! Vi såg dina bilder på fb men lilleman blev lite skrajsen då han trodde hajen bet dig.... Ha en fortsatt skön restur :)

Kramar från oss!!

2009-09-03 @ 22:01:35
Postat av: frida

Haha, visst är det konstigt det där med engelska och alkohol :). Kommer själv ihåg hur duktig man blir av några drinkar....



Puss

2009-09-06 @ 16:08:55
Postat av: Lucas

Sanna, sitter ju här på nålar och vill veta mer! Uppdatera bloggen :)



PS, kanske saknar dig lite grann...

2009-09-06 @ 16:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0