Att klippa eller att inte klippa lugg?

Jag är sååååååååå trött på min frisyr, den är trååkig. Har gjort ett desperat försökt att ändra den med att ha mittbena istället för sidbena men de är inte en tillräckligt stor förändring. Lugg hade ja i typ mellanstadiet och då såg ja verkligen ut som ett troll men förhoppningsvis har ja förändrats sen dess. Ja tror inte ja är så modig att ja vågar klippa mej på riktigt men de är ju kul att leka med tanken. Om ja verkligen skulle våga klippa mej, tänk om ja ser jätte konstig ut då, fast å andra sidan växer ju faktiskt mitt hår ganska snabbt. Hmmm tufft beslut kan ja tycka.


image25
De är ju snyggt me lugg men passar JAG i de?

Kommentarer
Postat av: sara the king

klipp :D du kommer bli sååå snygg :D

2007-08-30 @ 18:27:50
Postat av: Anonym

jag hade jätte tråkigt en kväll tror det var förr,förr,förr,förr igår, hade inget att göra så jag klippte lugg heeeeeelt snett ,, såg ut så här:

_v-V__V-v_ |



(o)
(o)


U

..........
.
.

......

hoppas du fattar bilden (mischa bartons lugg passar henne EJ)
!

2008-01-28 @ 01:48:11
Postat av: Anonym

ojj då :S
man ser inte gubben men lugget ser man heeelt ojämt -vV--V_V-V
dvs sick-sack

2008-01-28 @ 01:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0