Årets krock?

haha måste bara berätta en rolig grej. I helgen spelade vi mot Norsjö, vilket betydde 17 h tågresa dit och nästan lika lång hem. Det var otroligt fint däruppe med masssa ljuvlig snö och tanter på sparkar. Vi fick till och med se renar, gosiga, mulliga renar. själva grejen jag försöker komma till är matchen, vi förlorade som vanligt men tilläggas bör att vi var mycket nära att vinna, faktiskt det är sant. Det roliga jag vill berätta är att undet matchen slänger sig Ali ( vår lilla passare ) på en boll samtiigt som jag också gör det. Det är bara det att hon hamnar framför mig och jag försöker hålla balansen men faller över henne. Det som är kul är att det tog ytterligare tiondelssekundrar innan jag återfått balansen och kan ställa mig upp. Det var förmodligen mycket roligare än jag kan beskriva haha men så här såg vi ut ganska länge...




Kommentarer
Postat av: mikaela

hahah lyckat ;D

2008-12-09 @ 21:19:16
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/
Postat av: SKåne08

Typiskt dig att säga så, bara för att du är avunsjuk på min pepparkaka ska du inte hacka på den!

2008-12-10 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0