Hem Hem

Yes yes snart ska ja åka hem till lilla Äspås i smålnad. Wihoo. Ska bli fett najs. Har precis packat färdigt och ska snart gå, ja måste ju hinna köpa lite godis på pressbyrån innan med. Anledningen till att ja ska köpa godi på pressbyrån och inte på ica som endast ligger 50 meter bort är att ja upptäckt att pressbyrån har GLASTRUTAR i choklad,. Dom är ungefär lika goda som lymelk, gaaaah. Tänk att dom godisarna funnits så nära mig hela tiden utan min vetskap.

Ska spela SM kval i helgen med hihi, å vi ska VINNA. Inte för att de spelar så stor roll vad vi kommer på kvalet bara vi går vidare till SM.  Det ska bli najs, very nice. Hoppas ja får spela spiker eller passare, bara inte center blää ( inget illa menat centrar). Fast de kan nog bli kul å spela center om ja får göra de mot svedala, moahaha then you're going down Lovajs.

nä nu måste ja nog kila så ja inte missar bussen

hej svejs


image141

Kommentarer
Postat av: Cissi

jag tror minsann den där spiken går igenom blocket... och att matchen vinns av motståndarna ;) moha

2008-02-01 @ 21:52:20
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: sanna

nej nej haha där tar du fel. det blir ett dunderblock..

2008-02-04 @ 16:04:19
Postat av: karro

sanna sanna.
ja hörde att du ska gå till svedala nästa säsong.. jag gillar de skarpt. :) så när flyttar du hit. :D

2008-02-09 @ 16:57:07
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0