.

Faen!!!! Axlar först, knä sedan. När, när ska man å bli skadefri?  Fan när väl det ena äntligen efter 3 års skada och 2 års rehab blivit bra, ja då kommer nästa smäll. God Damn vad det skulle vara skönt om skador och idrott inte skulle höra ihop.  Jag blir så trött. Nä nu ska ja sluta tycka synd om mig själv och istället se fram emot helgen WIIII för då ska ja till min lilla schweizare Isabelle. Ska bli jätte kul å se hennes lägenhet och ännu roligare ska det bli att slå henne på lördag. Jag tycker det är dags för GVK att ta sin första poäng och det skulle vara extra kul om vi gjorde de mot svedala hihi. Mitt mål med matchen förutom att vinna är att blocka ner Isabelle, göra servess på Elin och slå blockut på Karro maha. Isf skulle jag sova riktigt bra om natten.


Hej hopp nu är det dags för movietime.. myyyyyys


Kommentarer
Postat av: Iddas

2008-11-10 @ 17:32:25
Postat av: Issa

haha tryckte pà fel knappar moahaha och det skickades iväg:S du är söt sanna det är dagens kommentar!!

2008-11-10 @ 17:33:39
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: karro

va fan.. sanna.. inga jävla block ut på mig.. jag pallar inte det mentalt.. :)

2008-11-12 @ 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0