So far so good

Då var det onsdagen den 4 februari 2009 och ingenting roligt har hänt eller förresten vad snackar jag om, idag fick jag ju sovmorgon shoohooo. Ifs gick jag upp vid 9 iaf eftersom klockan då hade snoozat typ 10 ggr. Har kommit på att om man sover så länge man vill ( typ 12 h) så missar man ju nästan hela dagen och så mörknar det efter bara några timmar. Brighthead Sanna har alltså börjar lägga sig tidigare på kvällen och gå upp tidigare på morgonen. Detta var årets Brighthead tips till alla er där ute. ( Har ifs bara provat denna teori denna veckan efter som jag inte jobbat tidigt på morgonen, men än så länge funkar den bra.)




Igår bakade jag och guess what, DET BLEV BRA. Först bakade jag en päronkaka som mamma ville ha och inte bara blev den fin utan den smakade för jäkla gott med. Eftersom jag kände att detta var Bakdagen med stort B ville jag passa på att göra en kaka till. Jag hittade en som hette Kerstinkaka och eftersom min mormor heter Kerstin tänkte jag hylla henne lite. Denna kaka blev också jätte god. Kanske är det bara kladdkaka jag alltid misslyckad totalt med (Blir som en brun jäkla sockerkaka alltså utan kladd) Jag trodde det berodde på ugnarna i Falkping att den blev äcklig men samma sak händer i mammas ugn hemma och den är ny, Äh nu är det iaf bevisat att jag kan baka alla kakor utom kladdkaka!!!

Grattis till Sara L som fyllde 20 år igår men som alltid är så upptagen att hon inte hinner prata med en.





Kommentarer
Postat av: Issa

haha du är inte dum du!kommer du och kollar pà matchen pà lördag eller hinner du inte?puss

2009-02-04 @ 17:14:31
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: johanna

fint inlägg Sanna, blev sugen på kladdis bara!

2009-02-04 @ 22:32:09
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha din tönt det är ju bara för att du slår mig hela tiden!

2009-02-07 @ 19:06:58
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Tessan

kom igen sanna!!! Uppdatera! =)

2009-02-12 @ 15:46:24
Postat av: emma

fisarn! ser jag ngt inlägg om naturhistoriska och din otroligt underbara tid med mig & ida eller!? NEJ. :(

2009-02-13 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0