Australien!!

Nu ar jag antligen i Australien, Sydney. Liiiiite kallare an jag trodde det skulle vara. Har bara med mig tva koftor vilket jag nu angrar. Det ar nastan sa jag skulle vilja ha min mysiga vinterjacka hehe nada sa illa ar det inte.

Flygresan gick bra farutom att det var dom trakigaste och mest olidliga 19 timmarna i mitt liv.. Fick endast fyra (barn)mal mat pa HELA tiden och bra smakde det inte. Hojdpunkten var nar jag pa flyget fran bangkok (bytet) upptackte att man kunde titta pa film pa en liten minitv pa satet framfor.. Det fanns inte vilken film som helst utan Ice Age. Da blev mitt liv lite lattare..

Vi bor pa ett hostel mitt i stan och som ar jatte frascht, skont. Dar bor jag och angelica i fyra dagar innan vi som fagelungar ska kasta oss ut i verkligheten.. Har traffat flera trevliga manniskor som ocksa reser med workandtravel. Dock har jag traffat mindre trevliga manniskor ocksa, for att inte saga irriterande men de trevliga overvager som tur ar.

Jag och Angelica har inte riktigt hunnit planera vart vi ska gora och ta vagen an (ovanligt) men det ar pa god vag faktiskt. Vi planerar att inom den narmsta veckan dra upp till varmare tiden och sola oss bruna som en chokladboll, mums.

Det var det som hant an sa lange, ska nu gora stan som man brukar saga....

(bilder kommer om ett tag)

Kommentarer
Postat av: johanan

SKÖNT att allt gick bra min vän!! kul att du äntligen skriver. skriv snart igen! här hemma är det kallare...KRAM

2009-09-02 @ 05:42:23
URL: http://larssonjohanna.blogg.se/
Postat av: sara.

ice age, vilekn tur hurru! :) jag tycker också ni ska åka till varmare stället, vinterjacka hallå? de funkar ju inte:) hade bäst! (jag funderar på att baka den där tårtan, var den i 7-sotrers kakor boken?):D

2009-09-02 @ 09:18:40
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej kusin!

Vad bra att ni har kommit fram och att allt gick bra!

Kram Sofia

2009-09-02 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0