Tonight's gonna be a good night..

Hopp da var annu en fodelsedag gangen och inte fan kanner jag mig aldre anda. Hade velat ga in pa systemet och kopa men de gar ju inte och har i Australien ar det ju 18 ars grans. Kul hade jag dock pa mig fodelsedag anda..

Dagen borjade med att jag gick upp kl 08:00, tankte vara lite duktig och springa lite sa dar pa morgontvisten. Kanonvarmt var det och jag svettades som en gris. Nar jag kom tillbaka till hostelet ser jag en lang remsa pa marken dar det star "Happy Bithday" typ tusen gangen pa rad pracis vid ingangen. Plotslig hoppar Angelica, Milena och Therese fram bakom ett horn med ballonger, CHOKLAD (Lindt, yummie), en happy birthday brosch och ett litet kangerugossedjur.

Dagen var solig och vi lag mest och slappade hela dagen. Jag och Angelica fick jobb!!! Eller bara jobb for boende men anda. Pa fredag aker vi till "Port Douglas" som tydligen ska vara varsta rikemansstallet,( perfekt for mig och Angelica). det ska ocksa vara lattare att fa jobb dar sa det ar nice.

Nar kvallen kom gick jag och Angelica in i en spritbutik. Olen och cidern ar sjukt dyr i affarna har sa vi kopte en vinflaska. Hatar vin med det var det enda jag hade rad med hehe. Vi borjade forfesta pa hostelet i Milenas och Thereses rum, och gjorde det mysigt med levande ljus.

Vi tog gratisbussen in till stan och borjade festa pa Rhinobar. Olen kostade 3 kr i en hel timme och det gillar jag stark. Fick en gratis drink for jag fyllde ar och det gillar jag annu battre. Angelica tvingade mig att ha pa mig broschen sa att ALLA skulle se att jag fyllde ar...

Sen gick vi till Woolshed och Gilligans fick gratis shots och en ros. Planen for kvallen var att ga till en strippklubb tydligen. Ingen av oss har varit pa en och vara kara stockholmskompisar Milena och Therese tyckte att detta var kvallen da det skulle ske. MEN tydligen sa ar inga strippklubbar oppna pa en tisdagskvall kl 3, thank god.


 

Kvallen slutade med att jag och Angelica blev ensamma kvar med nagra killar. Den ena sprang och kopte mat till oss, kanongott. nar vi skulle aka hem med gratisbussen skulle ena envist folja med. Det fanns tva platser kvar (perfekt tankte vi) och sa att han fick aka hem till sig nu. Nar vi borjat aka sager chaffisen :- He's getting in to a cab. Noo tankte vi och chaffisen korde som en idiot hem till vart hostel. Nar vi var framme skrek han run, run, run. Och som vi sprang haha. Vilken avslutning pa kvallen..

Hade en kanon kul kvall och den 17:e ar det Angelicas tur att fylla ar....

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0