Varlden ar allt bra liten....

I lordags blev vi utslangda fran varat frascha hostel YHA. Vi vandrade da till ett hostel som lag lite mer inat centrum och som bara kostade 20 dollar per natt. Perfekt, tankte vi (det var saklart innan vi hade upptackt hur skabbit varat rum var). Det luktade nagot sa vidrigt och lakanen som dom sa skulle vara rena var allt annat an rena. Det satt fast gamla godisbitar och harstran och allt mojligt pa. Men vi skulle trots allt bara sova dar sa det gick an.

Det ar inte sant hur liten varlden egentligen ar. I fredags fick vi som akte med Work & Travel en gratis middag och billigare drinkar pa en bar en bit harifran. Gott tankte vi och vandrade dit kl 20.00. Nar vi star i kon till maten ser Angelica en kille som vi gick i hogstadiet med "Lillen" kallade vi honom (visste inte hans riktiga namn da). Sjukt tankte Angelica men eftersom vi inte kande varann sa val sa tankte vi inte mer pa det. Efter nagra timmar och ett antal ol ser jag en kille komma fram mot mig. Han fragar om jag ar ifran Gislaved. Det visar sig att det ar Johanna Alnas brorsa. Hon hade tydligen visat en bild pa mig sa han ifall han skulle se mig. Jag och Joakim har aldrig traffat varann innan. Han var har med "Lillen" ( Andreas vet jag att han heter nu) och en annan kille fran hogstadiet. Hur troligt ar det att han skulle vara dar, pa just den baren nar jag ar dar?

Nu har jag varit och sett Operahouse, Bondi beach och Harbour bridge och det var inte sa speciellt. Hade forvantat mig mer men kanske hade jag for stora forvantningar...

Pratade med mamma, Frida och Lucas pa msn, underbart att hora deras roster igen. Maste nog erkanna att jag redan saknar dom mycket. Men flygresan hit var sa otroligt hemsk sa ja kan inte aka hem an, det bara gar inte.
Lucas jag vantar fortfarande pa dom dar handskrivna breven du skulle skicka!!!
Jag saknar dig Lucas ( sa nojd? nu behover jag inte skriva mer om dig pa lange )


Chinese garden

Har tydligen slarvat bort min kamerakabel sa bilder kommer nar jag hittat den eller kopt ny hehe...

Cheers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska åka å köpa brev papper å frimärken idag tänkte jag...dom kommer! Haha skrivigt sista raderna under pistolhot eller?

Ha det så bra så hörs vi snart!

2009-09-07 @ 08:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0